Is...



...har som bekant ställt till det lite för mig under jul och nyårshelgerna.

Efter besök på sjukhuset igår så konstaterades att de mjuka delarna, muskler, nerver och sånt förmodligen skulle behöva 6-12 månader innan svullnad och den bedövade känslan är helt borta. Själva benet i bäckenet var ingen fara iaf, en liten spricka som inte behövs tas om hand på något speciellt sätt... :-) Läkaren tipsade iaf mycket listigt att jag kunde ju tänka på att vurpa på den andra sidan av kroppen om jag även under de kommande 12 månaderna skulle ha problem med is i olika former... Haha! Kul kille! :-)

Det som "orsakade" krasch nummer ett var dessa.

 

Krasch nummer två hände när dom här tappade fästet.



Nu är det som tur är ingen som helst fara med att röra på sig, speciellt inte om jag sitter på något som står stilla! :-)

Fick appropå det den enda bild som jag fastnade på (tror jag iaf) under Superlördagen skickad till mig häromdagen. Kan inte låta bli att dela med mig av den, inte för att jag är med på den utan för att mina kollegor på flankerna är värda att visa många gånger! :-) Hoppas inte Sophie och Helene har alltför stora invändningar... Snygga är Ni iaf!



Cykla i korta bomullsshorts, linne i samma hemska material och tjocka benvärmare är en, en, en... speciell känsla! Kan inte ens föreställa mig hur det är att cykla i strumpbyxor och baddräkt... :-)

Längtar till terminspremiären på söndag nu! Ska bli så skönt att blåsa 70-talet ur kroppen med ett riktigt härligt pass byggt på grymma clubhits med massor av driv. Temat är favorit Dj's modell 2000-tal! Wideboys, Freemasons och några till. Profilen blir ett styrt berg som avslutas med 10 snabba minuter där allt under 85-90% av maxpuls = No No No!!!

Fram till dess ska jag försöka hålla i "trainersatsningen" så gott det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0