Quiz...

Den senaste timmen har jag i ett försök att få bort märkena av soffan och sängen på ryggen roat mig med att titta på lite bilder. Kom på att jag skulle göra en liten prylquiz!

Flest rätta svar vinner ett fint pris, nej inget presentkort från HM, smink, smycken eller nått annat av det som jag förstår att storbloggarna lottar ut. Ett pris blir det iaf! Kanske bara äran... :-)

Nummer 1



Nummer 2 (Som ledtråd kan nämnas att det nog inte finns någon vackrare...)



Nummer 3 (Ledtråd, bör inte användas så ofta...)



Nummer 4



Nummer 5



Nummer 6 (Nått som mina polare ska få se mycket av i sommar...)



Nummer 7 (Viktigt, snyggt, lätt och pinsamt dåligt putsat...)



Nummer 8 (Absolut nödvändigt...)



Nummer 9 (Nått man gärna vill att håller när farten är hög...)



Nummer 10



Nummer 11



Nummer 12 (Mycket viktiga delar!!!)



Nummer 13 (Utan den här kan det bli behov av skavsårsplåster.)



Nummer 14



Bara att börja fundera! :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Har man inget annat för sig kan man ju fota en cykel, har man nåt kul för sig tränar man ett pass Bodypump!! ;P

2009-01-22 @ 19:50:41
Postat av: Matilda

Risken finns att det blir fusk om jag svarar, hahha ;) Snygga bilder btw :)

2009-01-23 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0