Suget är väckt!

Mitt vurpben blir allt mjukare, även knät som var värst stelt. Färgen på låret är ganska omväxlande iofs, men jag hade iaf mer tur än en annan cyklist i byn som vurpade så illa någon dag innan mig att han fick operera axeln igår.



Cyklingen med Matilda idag var verkligen skön och ökade lusten för att cykla ute jättemycket. :-)

Har under kvällen bläddrat igenom lite bilder som ökat suget ännu mer. Bilder från träningar, lopp, tävlingar mm. Bilder från sköna turer med ungarna gör att motivationen att cykla ute ökar ännu mer!

Nu hoppas jag att vintern och våren blir fri från skador och sjukdomar. Att jag kan motivera mig till att träna lagom hårt både inne och ute. Träning och bra kost under de viktiga månaderna av uppbyggnad kommer att ge en bra säsong och samtidigt ge massor av energi till att prestera och fokusera på jobbet.

Om säsongen sedan blir fokuserad på tävling eller "bara" att köra roliga motionslopp och plåga mina träningskompisar och barnen återstår att se.

Några av bilderna som fick mig att minnas hur härligt det är att cykla kommer här:

Sälen




GP-Sörby Urfjäll


Sälen igen!


Mallorca




Sa Calobra, Mallis!





Nere efter 12 km och 900 höjdmeter...


På väg upp, samma 12 km och 900 meter att klättra...




Nu väntar sängen för att vara laddad imorgon för ett nytt arbetsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0