USA!

Varför är det så besvärligt! Allt snyggt jag gärna skulle, om inte köpa så iaf vilja klämma lite på finns på andra sidan Atlanten...

Tex den snygga cykelkollektionen som Lance tagit fram, Livestrong. 

Bland annat finns fjärde generationen av de cykelskor som jag har gen I och gen II av nu i en speciell Livestrong edition.

Gen I



Gen II



Gen III



Gen IV - Livestrong



Så snygga! Vill ha!!! Hittar tyvärr, eller som tur är, ingenstans där man kan få tag på dom.

Tycker jag kunde förtjäna ett par när mina börjar se lite väl använda ut, dessutom har jag ju faktiskt hoppat över en hel generation...



Funderade en del igår på hur min cykelsäsong ska se ut. Har inte bestämt mig än i vilken form jag kommer cykla. Självklart i god form! :-) Funderingarna handlade mer om vilket fokus jag ska ha.



Det som iaf är helt säket är att den närmsta timmen ska Kosslurarna sitta på huvudet och fokus ska vara på kommande innecykelpass! :-)

Kommentarer
Postat av: Matilda

GUUUUUUUUUUUD va snygga! :O



Har aldrig sett förr! Till våren skulle jag behöva landsvägsskor... host och blink blink ;) Hahah

2009-01-31 @ 22:59:25
Postat av: Pappa

:-) Klart du ska ha det hjärtat!



Fast jag rekomenderar att Vi letar nått i Specialized sortiment, eller möjligen Shimano. Tror dom passar dina fötter bättre och är lättare at få tag på.



Kram Pappa

2009-01-31 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0