Vickans fel...

... ja det är faktiskt så att den "begåvade blondinen från Bollnäs" får ta ansvar för att min nattsömn kommer bli usel... :-(

Hade för avsikt att se dokumentären om hennes liv på fyran innan läggdags. Tyvärr visade den sig vara precis så meningslös som jag anade. Detta fick till följd att tv'n stängdes av och jag gjorde ett snabbt besök på www.livestrong.com istället.

Det skulle jag inte ha gjort... Hittade nämligen följande bilder på killen som jag hoppats skulle vara med bland de allra främsta i bergen både på Giro D'Italia och Le Tour De France:







Så ser inte världens bästa bergscyklist ut, tyvärr... Var är mannen som letat gram in absurdum under de framgångsrika åren? Mannen som efter sin sjukdom byggde en kropp där varje muskel hade ett enda syfte.

Min stora Idol är verkligen stor! För stor för att dominera i bergen, iaf om jag får gissa.

Hoppas verkligen att bilderna är retusherade i photo shop för att kanske hjälpa Lance att hitta en ny flickvän efter Kate Hudson. Den där överkroppen kommer iaf inte hjälpa honom att cykla fortare... :-(

Hittade även ett par bilder där han ser seriös ut och som även visar tydligt det jag försöker förklara i cykelklasserna, dvs vikten av att hålla in armbågar och knän. Vinden är (vid sidan av en massa för tunga muskler...) en cyklists värsta fiende!



Tight!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmm...Äntligen har han förstått hur en kropp ska se ut för att vara snygg! ;P

2009-01-28 @ 09:16:56
URL: http://mostlymm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0