16 800 000

Träffar får man om man söker på Lance Armstrong med Google. Respekt.

7 970 000 träffar på Jenna jameson, det var ju för väl att Lance slog henne, även om det nästan förvånar mig...

19 100 000 träffar på Pamela Anderson, återstår att se om LA kan matcha det efter en vinst i årets TdF. :-)

612 000 träffar på Olof Palme säger att det trots allt hänt lite i världen sen han sköts. Iaf inom sport och porr...

Vinnare i min högst selektiva och personliga undersökning är "The pirate bay" med 37 200 000 träffar.

Lite skoj att testa utfallet på google i brist på skojigare.

Som en parantes konstaterar jag att mitt eget namn renderade 280 000 träffar, tack och lov rör de allra flesta några helt andra.

Förresten var det länge sen ämnet musik berördes. Just nu är det Coldplays Fix you som spelas och jag konstaterar att det är en riktigt bra låt.

Avslutar som jag började med cykel som tema.

Morgondages etapp är inte platt som en frukostpannkaka den heller. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack :D

2009-07-11 @ 11:32:29
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Matilda

Det glädjer mig att även du börjar förstå att Coldplay är bra ;) :)



Kram kram!



Sv: Klart jag längtar en massa efter dig oxå! Det är bara det att jag INTE ligger och grinar på kvällarna av hemlängtan. Det är skillnad :)

2009-07-11 @ 12:08:06
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0