Knäsvag...

Dagens lagtempo i TdF blev precis den rysare jag hoppats på. Hade inte riktigt vågat satsa mina sista kronor på Astana. Det visade det sig att jag hade fel. Lance´s starka gäng visade var skåpet ska stå.

Sjukt nervöst på slutet när det visade sig bli en sekundstrid mot Saxo Bank för att eventuellt ta över gula tröjan från Fabian Cancellara. Till slut efter att tiondelarna var räknade visade det sig att Lance är på andra plats totalt, några tiondelar efter ledaren. Min favorit ser ut att vara i fin form!



Lagtempo är vackert, dessutom är cyklarna coola...



Hoppas att jag får se Lance på podiet fler gånger i årets tour, gärna sista dagen i Paris.



Appropå rubriken så blir jag lite svag av att se på So you think you can dance också. Grymt imponerad av hur duktiga de grabbarna och tjejerna är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0