Vilken dag

Drog till Läkerol arena redan kvart i sju i morse. Abbe skulle vara på is klockan åtta.

Efter en seg start så artade det sig riktigt bra. :-)

En puck i magen under andra passet satte lilleman ur spel en stund. Men väl tillbaka på isen i strafftävlingen var han grym, bättre än jag någonsin sett honom. För er som undrar så hamnade väl egentligen inte pucken i magen utan snarare i solar plexus, mycket plågsamt innan det släppte.







På kvällen samlades alla för besök av en hemlig gäst. Dessutom serverades popcorn, chips och korv.



Den hemliga gästen visade sig vara Niclas Bäckström, en mycket uppskattad gäst som fick skriva 150 autografer på grabbarnas tröjor.

Så nu har Abbe Bäckis autograf på både ett par skridskor och en BRYNÄSTRÖJA! :-)



Passar på att skicka en hälsning till Danmark också som fick glädjas åt en etappseger i TdF genom Nicki Sörensen i Team Saxobank.


 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv Pappa: Nja.. Jag vet inte om Twilight är något för dig! Lite för overkligt, men å andra sidan trodde jag inte "fantasy"-liknande böcker var något för mig heller. Tills jag fick Twilight i händerna.. Kan hända att det är lite för mycket ungdomsbok över det hela oxå. ;-)



Kram! Ses i morrn!

2009-07-16 @ 23:26:12
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: matilda

Han är grym - men Mark Cavendish är Mark Cavendish!

2009-07-17 @ 20:14:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0