Grabbkväll del 2.

Efter inlinesturen bytte vi kläder och hoppade på cyklarna.

Grusvägar och lite stigar, Abbe satsade hårt i de backar som fanns så rundan blev lite fartleksbetonad. Mycket bra.



Blev lite nostalgisk när vi passerade nyskördade vallåkrar. Många tusen såna balar som jag har pressat i mina yngre dar.





Abbe gav mig fingret för att han inte gillar att fotas... :-)



Efter ett "tävlingsvarv" i Strömsberg med maxpuls i drygt 6 minuter bjöds vi på fika av Anna och Mats innan vi cyklade hemåt igen. En mycket skön kväll med det bästa sällskap man kan tänka sig.


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Vilken nyhet hörru teknik-karlsson! :) Jag får väl ta mig ut på en fotorunda då.. ;) Kram!

2009-07-01 @ 15:13:38
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0