Äggröra och andra former av röra...



En bra start på helgen kräver en perfekt äggröra! :-)

Dagen har sedan fortsatt i samma tecken, rörigt alltså... Spenderat ett par timmar med att sortera bland alla foton på hårddisken som börjar bli ganska överfull. Tyvärr tenderar sorterandet att bli en aning ineffektivt eftersom den mesta tiden går åt till att faktist se på alla bilder man samlat på sig genom åren. Skönt iaf att slippa alla kartonger som var arkiv innan de digitala kortens intåg. :-)

Eftermiddagen ska fortsätta i rörans tecken även den. Klassdesign står på schemat. Vill göra något nytt och spännande så jag kommer starta med en Brainstorm med mig själv! :-) Tyvärr saknar jag post-it-lappar som jag lärt mig uppskatta och värdera högt genom arbetssättet på jobbet.

Det ska nog gå bra iaf. Steg ett blir ett frosseri i musik för att se om jag kan hitta några nya favoriter som platsar i mina pass. Fortfarande är favoriten Baker street med Michael Minds, skulle ju vara skoj att hitta någon ny som kan matcha den..

Vi hörs igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0