Uppryckning!

Jag har varit extremt dålig på att skriva om min vardag en period, undrar just om någon fortfarande kikar in.

Lite bättring utlovas iaf från och med nu!

De senaste veckorna har det iaf hänt en del. Ishockeysäsongen är över och Vi går en ny cykelsäsong till mötes. :-)

Lite sorgligt att hockeyn är slut, har ju varit ett skoj tidsfördriv både i veckorna och på helgerna.

Som avslutning fick jag iaf dra på mig full hockeymundering för första gången i mitt snart 40-åriga liv, dessutom spela en riktig match!!! En match som Vi föräldrar vann med 6-4 mot grabbar och tjejer födda 97 & 98... :-)

Tyvärr fick jag som vänsterback inte chansen att göra något mål på min lille målis, kul var det iaf, å snygga var Vi! Eller??? 



Nu väntar cykling för oss allihop, för Abbe drar säsongen igång mitt i sommaren igen då han ska träna en vecka i Brynäströja! :-)  Fram till dess väntar många sköna pass på ny Mountainbike!

Appropå cykling så är det himla skoj att det tagit ordentlig fart med deltagandet på spinningpassen igen efter en lite trevande inledning på året. 75 minuter kanske verkade skrämmande i början, vad vet jag...

Extra kul att så många av deltagarna faktiskt tänker cykla på riktigt i sommar också, Siljan runt tex. Fick tom frågan efter passet igår om jag skulle vilja köra ett utepass med "de rktiga" cyklisterna när innesäsongen är slut, riktigt kul! Självklart ställer jag upp på det. :-)

Passet igår var förresten ett pass med Teamkörning, intensivt och hög puls som det brukar bli vid de tillfällena.

Musiken som spelades var följande:

South Of The Border (Mother's Milk RMX) - Robbie Williams 90

I Love It Loud - Kiss 86

They Said Hell's Not Hot - Marilyn Manson 90
Turn Me On - Dirty Old Ann 130

Sweat (The Drip Drop Song)(Wideboys rmx) - Filly 130

Dont Stop The Music (The Wideboys rmx) - Rihanna 128

Shut Up And Drive (Wideboy's Remix) - Rihanna 128

Give It 2 Me (Jody Den Broeder Club mix) - Madonna 128

Womanizer (Mike Rizzo Funk mix) - Britney Spears 132

I Kissed A Girl (Jason Nevins mix) - Katy Perry 138

Ibiza (Club Mix) - Desaparecidos vs. Walter Maste 128

Bump To Dis - Ron Carroll 128

Hell No (Rod Carrillo Worldwide Club mix) . Judy Torres 128

Natural High (Out Of Office Full Vocal mix) - Michael Woods 128

Baker Street (Vocal Club Mix) - Michael Mind 128

Fat Bottomed Girls - Queen 90

Ready Set Go! - Tokio Hotel 140

Galvanize - The Chemical Brothers 104

Sweat (The Drip Drop Song)(Wideboys rmx) - Filly 128

(Are You Gonna Be My) Dirrty Girrl? - Jet vs. Christina Aguilera 100

Ready set go - Tokio hotel 140

We Are The Champions (Extended Mix) - Robbie Williams 90

Suga Suga - Baby Bash 84

Broken - Everlast 150

Goodbye - Mauro Picotto 88

Tjatar mycket om vikten av mat i samband med passen... Här kommer lite inspiration! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0