831 stycken...

...kalorier tog exakt 59 minuter att förbruka. Kallt som fan trots att vädret innifrån ser ut som att det vore läge för paraplydrinkar. Måste ta ett snack med SMHI, inte om kylan utom om blåsten. Jag upplever att det blåser mer för varje år, det kan ju knappast vara så att mina gamla ben blir klenare...

Nu är ju frågan hur man ska hantera middagen, smalt och snålt eller precis som vanligt. En vägledning borde vara att jag gissar att vågen, om jag hade haft någon och dessutom ställt mig på den skulle visa 3-4 kilo mer än jag önskar. En sån bagatell kan man iofs alltid välja att ignorera. Å andra sidan, äh, må fan ta Jonas Colting!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vem vill inte se bra ut naken?! Å då helst med nåt slätare än en stickig växt framtill! flabb

2009-05-12 @ 21:52:22
Postat av: Tobbe

Sant! :-)

2009-05-12 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0