Jesus!

På Eurosport sänder de precis nu Wrestling, hur är det möjligt att en kanal som sänder så mycket fin sport kan sänka sig så lågt.

Konstaterar också att det inte är så konstigt att kineser är så små, redan hungrig efter middagen. Inge bra, tror mig dessutom veta att det finns en halv påse Polly i skafferiet. Fokus, fokus, fokus.

Nu hade jag tänkt avsluta med en bild på en våg, en sån man väger sig på, men när jag sökte bilder på vågar på Google hittade jag något som var lite roligare.



Friskt vågat hälften vunnet...


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Hahah, "kissie dessie pussie" ja, oh lord, roliga filurer ;'D



Tack så mycket för kommentaren, uppskattas :)

2009-05-12 @ 18:15:27
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0