Små stjärnor stora hjärtan



Så var kvällen med stort K avklarad. Matilda och hennes musikaliska kompisars konsert för "Operation dagsverke" blev succé. 119 stycken kom till kyrkan och gav tillsammans 6 100 kronor i bidrag.

De små stjärnorna levererade en dryg timme härlig musik. Blandade svenska och utländska låtar fyrades av under kvällen. Mest minnesvärda nummer för mig var Let me entertain you, underbart framförd.







Ett annat mycket härligt nummer var en AC/DC-tolkning där gänget lyckats få en av sina lärare att kompa på gitarr. Grymt!



Jag är stolt över dig gumman, duktiga kompisar har du också. Tror mig veta att det var många med mig som hade en riktigt bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var en toppen kväll. Grymt imponerad av alla fyra.//Syrran

2009-05-05 @ 19:46:27
Postat av: Matilda

Tack pappa! Jag hade verkligen en kanonkväll jag oxå. Riktigt roligt! :)



Kram

2009-05-06 @ 18:40:01
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0