Torsdag, indianer och hockey

Torsdagskvällen började med att jag sprang på "Lojsan" utanför Coop, kul, det var inte igår.

Till middag svävade jag ut i indianmat, eller iaf mat med Indisk touch. Mycket gott. Kul att testa något som inte är italienskt vilket annars tenderar att vara vanligast hos mig.



Imorgon är det min tur att stå för fredagsfikat. Hittade ett recept på en kaka vars namn gjorde det omöjligt att motstå. Lite nervös nu när skapelsen står i ugnen, ser inte riktigt förtroendeingivande ut.

Resten av kvällen ska tillbringas med svåger i soffan, förhoppningsvis får vi se Tre kronor ta sig till semifinal.

Blir det en kass match finns tröst i massor av snaskigt snacks. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Innan du vet ordet av är du redo att prova Ćevapčići med ajvar och Slivovica också.

2009-05-07 @ 20:55:53
Postat av: Lojsan

Nuförtiden är jag även kallad the chewing gum maniac from hell...Jag tycker själv att Lojsan är bättre =).

2009-05-08 @ 17:26:56
URL: http://lojsanknutssons.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Det var många konstiga ord. :-)



Idag blev det indiska köttbullar med ungarna.



Haha, Lojsan låter definitivt bättre. Hell? Skulle det vara Tierp det? :-)

2009-05-08 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0