Man tager vad man haver...

Har letat efter en trevlig sänggavel länge. Eller letat förresten, funderat snarare. Hur som helst så har jag inte hittat någon som tilltalat mig.

Efter tips om en sida på nätet så var jag fast! Iaf för en idé.

Att betala 700 euro för denna kändes inte aktuellt...



Det fick bli en egen budgetvariant som med facit i hand blev ganska ok. :-)





Med lite piff i form av böcker tavlor och annat när färgen torkat så blir den helt ok. Dessutom finns den bara i ett exemplar, mitt! :-)



Ganska precis 1 000 kronor kostade allt material. Helt ok "besparing" på cirka 6 000... :-)

För övrigt har dagen bestått av hockey!

Abbe och hela laget gjorde en bra match mot Skutskär. Abbe nollade genom att effektivt stoppa 16 skott och laget klämde in 4 mål i rätt bur. Hjärtat i halsgropen och gåshud när ett friläge räddades av klubbskaftet och styrdes upp över plexit. Underbart!!!

Imorgon ska vi unna oss sovmorgon och helgen rundas som vanligt av med spinning.

Kommentarer
Postat av: syrran

Kanon snyggt. Det kanske blir fler möbler?

2009-11-14 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0