16 099

Tänkte jag skulle se över fotosamlingen på min externa hårddisk eftersom jag inte hade nått annat planerat än att dricka lite vin tillsammans med rostat bröd, brie, gorgonzola och marmelad...

När jag insåg att det var 16 099 foton på hårddisken så tänkte jag om. Den relativt goda ordningen jag har får duga ett tag till.

I väntan på nått bättre att se på TV så hamnade jag på MTV, Teen cribs. Skjuuukt hus. Byggt med den 13-årige sonen i fokus. Sport är grejen. 52 tv-apparater plus perverst mycket mera coola grejer. USA, landet där allt är möjligt. Tycker den texten stämmer lite bättre än den snarlika slogan som Tierps kommun har... Tierp, kommunen där allt är möjligt...

Egen bowlingbana i huset, det vore nått för Abbe och mig det!

Appropå bilderna på hårddisken så kollade jag vilken som var den äldsta. Det var denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0