Ambivalent på flera plan...

Min hittills enda tatuering vittnar om ett ambivalent cykelintresse.

 

Mitt musiklyssnande är även det väldigt spretigt just nu. Kastar mig i spellistorna mellan Nicki Minaj och Kings of Leon, Chamillionaire och Sister Hazel, City and colour och The Roots, Chris Cornell och Busta Rhymes.

 

Jag är dessutom ambivalent i huruvida jag vill komma i form eller inte...

I toppform, för cykling alltså, så väger jag 70-72 kg. Just nu kanske 77-78. Det jobbiga är att när kroppen är i form, dvs inte en rund form, rund är i och för sig en form så god som någon... så blir även ansiktet i toppform, dvs långt och smalt.

Börjar fundera på om jag ska behålla min dåliga form för att slippa se ut som Ingvar Carlsson. Dessutom är jag ju i en ålder där man bör tänka på att äta ordentligt för att hålla skinnet spänt.

 

För övrigt så borde jag kanske börja vika långkalsonger nu eftersom jag drar till fjällen med mina fantastiska barn imorgon... :-)

 

/T


Kommentarer
Postat av: Carro

Hm... Du får nog allt visa upp den form du är så missnöjd med snart, så jag kan tala om att det inte är så! :O) Hoppas ni har/haft det bra på semestern.

Kram carro

2010-04-05 @ 12:52:16
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0