Hemma

Så är jag hemma i Tierp igen. Sorry Tierpare men det är inte samma känsla att komma hit som det är att passera Sälenskylten...

Resan hem gick i lugn takt. Sedvanligt lunchstopp på Donken i Mora sedan ett kort stopp i Nusnäs för en överdos av kurbits. Döm om min förvåning när Abbe blev den enda som handlade något.

Summa summarum så har vi haft en härlig resa trots rassligt väder och sunkig snö. Sällskapet har varit desto bättre, maten likaså.

Väl tillbaka i vardagen är det verkligen dags att ta tag i formen på allvar.

Om vädret tillåter lär det bli en tur på cykeln imorgon. Vid närmare eftertanke har inte vädret ett skit att säga till om...

I morgon kväll tänkte jag fira lite födelsedag med nära och kära eftersom jag troligen sitter på något hak i Der Alte stadt i Düsseldorf med lite kollegor på tisdag.

Tårta serveras nog inte men kanske lite Italinsk Antipasto faller gästerna i smaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0