Kärlek!

När jag vaknade så var det första jag såg den här:

 

Kan man bli annat än varm i hela kroppen av att få en sån present av sin lilla kille? Den kommer att användas på många fisketurer framöver.

 

Idag ser jag annars fram mot att tillbringa en hel del tid i soffan med Eurosport på tv'n! Paris-Roubaix, en av årets häftigaste och mest spektakulära cykeltävlingar. Har ni aldrig sett ett cykellopp så kolla gärna en stund på detta.

 

Långt och dessutom ca 6 mil på vägar som lämpar sig mer för en traktor. Med bara en svensk på startlinjen, Gustav Larsson, kan jag kosta på mig att heja på våra norska grannar Kurt Asle Arvesen och storspurtaren Thor Husovd. Norge har faktisk två cyklister ytterliggare till start som jag inte vet något om.







 

 

Vinnaren 2009, Tom Boonen. En imponerande cyklist som jag väljer att ha ett gott öga till trots att han visat spår av kokain i dopningstesterna inte mindre än tre gånger. Kokain är inte på röda listan så det är inte förbjudet ur idrottsligt perspektiv. Tyder mer på taskigt omdöme än att han försöker fuska...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0