Lovely!

Årets första pass med bästa möjliga träningssällskap! Grabben som aldrig viker ned sig utan hela tiden ser till att jag får jobba precis så mycket jag bara orkar. Tack för ett skönt pass Nicke! Nu kan det bara gå fortare och fortare...

Inte nog med att sällskapet var bra. Det var även premiär att köra utan skoöverdrag, med kortfingerhandskar, sommarbyxor och korta benvärmare. En sån här runda påminns man om varför man gillar att cykla. Inte ens kraftig vind kunde sabba ruset i kroppen.



Appropå bra träningssällskap så hade jag även igår en fin runda med svåger Mats. Riktigt trevligt! Ser fram mot fler turer med Mats också. Han är ju lite tuffare i sin satsning på  Vätternrundan i Juni.

På tal om den så skulle jag vara intresserad av två startbevis om det finns någon som har ett par över...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Fick just hem gubben. Han körde 4,1 mil och intervaller.

2010-04-26 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0