Motto

Kvällens cykelpass blev en tuff upplevelse för deltagarna, och för instruktören. Riktigt kul tycker jag!

Extra roligt var att en deltagare och god vän hade snappat upp ett av mina "favoritmotton" och gav mig en liten födelsedagspresent på det temat. Gladast är jag nog att valet inte föll på "fet men snabb"... :-)



För övrigt så finns det fler saker att fira. Fabian Cancellara som överlägset vann Paris-Roubaix med 2 minuter! Skoj att det genom Thor Husovd blev norskt på andraplatsen. Tävlingens enda svensk, Gustav Larsson tävlar i samma lag som Cancellara och var en viktig del i segern genom hårt dragjobb i klungan.

 

Grattis till Henrik Sedin också som blev den andre svensken genom tiderna att vinna poängligan i NHL. Grymma 112 poäng blev det till slut!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0