Guld och annat

Vem älskar inte Ferry?

Så lite mellanmjölk, så befriande oblyg, så stort finger till alla anhängare av Jantelagen!

 

Vad gäller OS i övrigt så konstaterar jag att jag lätt fastnar för snowboard cross. Intensivt, tätt och enkelt att förstå. Mer sånt!

Ser även fram emot Tre kronors matcher. Till skillnad från en del kollegor så tror jag att de spelar final i år! I mina drömmar så blir det en final mot Ryssland som slutar 5-4 till Sverige. 2-2 i första, 3-3 efter andra, 4-4 i tredje tills det är 12 sekunder kvar då Bäckis stöter in 5-4 på ett pass från Franzén medans hans kära lagkamrat Ovetjkin gråter i Rysslands bås! :-)

 

Funderar lite på vad som gör att det är så lätt att komma överrens med och trivas med vissa människor direkt. Det kan vara människor man egentligen inte alls har något gemensamt med, medans kemin aldrig fungerar med andra trots flera snarlika intressen och bakgrund. Skumt men kul och intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0