Klassdesign

Imorgon 10.30 så står det Laps på schemat. På söndag 18.30 är det intensiva intervaller som gäller. Musiken putsas för fullt nu. Mycket som tidigare inte fått plats i passen gör premiär i helgen. :-)

För övrigt så fick jag en rolig kommentar av en kollega på jobbet idag angående att jag gillar programmet So you think you can dance...

Kollegan: - Gillar du dans???

Jag: - Ja absolut, har knappt missat ett enda av alla avsnitt som visats, varför är du så förvånad?

Kollegan: - Nja, du har verkat lite för engagerad i din manliga image för att iaf erkänna en sån sak.

En rolig kommentar angående en kille som sysslar med gruppträning, klär sig i trikåer, rakar benen, läser böcker och dessutom gillar att laga mat. :-)

Måste betyda att jag bara berättar vissa saker i min vardag... Haha...




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilka kraftfulla benmuskler du verkar ha hälsar vi från Ume soffan:D



Hoppas allt är bra och att ni får en skön lördagkväll.

Kram

2010-02-06 @ 21:25:24
URL: http://wellnessbyme.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Hm... Glömde att ni eventuellt kikar in här ibland. :-) Inte mycket att skryta med om man jämför med den samlade muskelmassan i er familj... :-) Vi har det iaf mysigt Abbe & Jag.



Kramar Tobbe & Abbe

2010-02-06 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0