Viktigt vetande...

Ett frågetecken har precis rätats ut! Jag vet numera hur en golfboll ser ut på insidan.

För att få svar på den viktiga frågan krävdes 5 minuter, en bågsåg, en hammare, en kniv, en hel del tålamod och starka fingrar.

 

Känner att jag kommer sova mycket bättre i natt nu när jag har koll. Tyvärr blev jag lite besviken, insidan visade sig vara lite hårdare än jag trott/hoppats.

 

För övrigt så vill jag dela med mig av ett mycket bra citat...

 

Förlorare har en ursäkt, vinnare har en handlingsplan...

 

/T


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du då! Vilket slöseri! Golfbollar e ju dyra ju! ;)

2010-02-09 @ 00:04:08
Postat av: dumb_blonde

Tack=)



Också ett tack för att du delar med dig av den här infon, nu slipper jag ge mig på att såga isär päronens. ; )

2010-02-09 @ 15:36:14
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men Pappaaaaaaaa! Tänk om du kunde fråga dina barn om sånt där viktigt ibland, då hade du sluppit kämpa och slösa pengar! Jag säger bara: "Så funkar det" på Discovery...



;-)



Kram!

2010-02-09 @ 17:28:09
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0