Jobbigt...

Som alltid när jag läser något jag gillar så får jag lite panik när jag närmar mig slutet, samtidigt som jag vill vidare så fort som möjligt.

Just nu är det 42 sidor kvar av "Den förlorade symbolen" och jag kan inte bestämma mig om jag ska klippa dem direkt eller dra ut på det ett par dagar.

Som tur är så har jag ytterliggare fem olästa böcker som väntar bredvid sängen. Lovely!

Appropå Dan Browns senaste så har jag lite svårt för att bestämma mig om jag tycker den är lika bra som de tidigare. Tror jag passar i frågan en stund till.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Den frågan behöver du ju inte ens fundera på, jag kan svara åt dig ;) Den ÄR lika bra som dom andra!

2010-01-05 @ 12:07:44
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mm, jag återkommer med min egen uppfattning hjärtat! ;-)

2010-01-05 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0