Snabba cash

I kväll var det dags att se Snabba cash. Hämtade Matilda vid tåget för avfärd mot Gävle. Vi åt varsitt super meal från exklusiva Bennys i bilen. I Stan anslöt Affe, Christer och Petter. Himla trevligt.

Filmen var sevärd om än inte fantastisk. 3,5 snöflingor av 5 möjliga.

Tror att det är en liten fördel att ha läst boken innan, mycket som missas annars. Å andra sidan så kanske man inte saknar det om man inte har läst boken... Konfunderad...

 

Vi hade förstås handlat lite godis...

Medans jag har en hand djupt i bilpåsen:

Matilda: Pappa!

Jag: Ja?

Matilda: Ät inte upp allt innan det är slut!

Jag: Matilda... Om jag ska äta så måste jag göra det innan det är slut... ;-)

Matilda: Åhhhhh...

Ibland är hon bra söt, alla sina MVG till trots. :-)

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0