Men lilla vän...

Kom precis hem från jobbet och när tv'n knäpptes på så visade det sig att det var Fyran som sände Förkväll. Först förstod jag inte vilken den blonda kvinnan i bild var. Insåg efter några minuter att det var den forna "Big brother stjärnan" Linda Rosing...

Nu är jag inte vän med henne varför rubriken är lite missvisande, ni fattar nog vad jag menar. Varför liksom...

En tjej som för några år sedan var ganska "normal" och söt är idag något helt annat. Hoppas verkligen hon fungerar som avskräckande exempel för både silikon, Botox och allt vad det kan heta...

Ryser och fick välbehövlig inspiration till att dra på mig cykelkläderna för ett pass ute trots att termometern visar +2 grader. Det är ju iaf avsevärt bättre än noll...



(observera att munnen på bilden ser ganska normal ut jämfört med den hon visade på TV för en stund sedan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0