OS-Baksmälla

För första gången på ett par veckor så tittar jag på en reklam-kanal på TV.

Efter att i två veckor endast haft SVT som underhållning så slås jag av hur fruktansvärt dåliga vissa reklamfilmer är. Någon som tex sett Triss-reklamen?

Ryser i hela kroppen... Märkligt hur lite distans till det som normalt sett passerar obemärkt gör det outhärdligt att se. Antar att det snabbt går över, frågan är om det är bra eller dåligt...



Det allra märkligaste är att jag trott att jag gillat reklam.

/T 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Aha! Kul, hoppas du håller dig någorlunda frisk då! Funderar på att dyka in hos dig i morgon mellan skolan och spinningen. Kommer isåfall fyra, sen är spinningen klockan sex. :-)



Kram!

2010-03-03 @ 21:11:27
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0