Proud

Att det är svårt att inte vara stolt över sina barn håller nog de flesta föräldrar med om. Så även jag!

Livet har inte alltid varit spikrakt uppåt och många saker har gjorts som jag ångrat eller är mindre stolt över, barnen är definitivt något helt annat.

Dagens utvecklingssamtal i skolan för vår lilla kille var nästan rörande. Så kul att höra lärarnas omdömen. Framför allt de som rör hans personlighet. Att vara duktig i skolan är en sak som är jätteviktig förstås. Att vara en kille som dessutom är omtänksam, vänlig och bemöter kompisar och lärare på ett bra sätt är inte mindre viktigt.

Matilda & Albert har så många gånger gjort mig stolt och lycklig och aldrig vid ett enda tillfälla gjort mig besviken.

Jag älskar er över allt annat ungar! :-)











 

 


Kommentarer
Postat av: Håkan Brunsberg

Härligt att få höra sånt om sina barn. Helt ärligt så minns jag dig också precis så.

2010-03-24 @ 23:29:59
Postat av: Tobbe

Håkan, det var vänligt sagt.



Kan väl bara kontra med att du och några till definitivt också delade de egenskaperna. :-)



/Tobbe

2010-03-25 @ 07:29:42
URL: http://karlssto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack pappa, du vet att vi älskar dig också! :-)



Puss o kram!

2010-03-25 @ 07:40:15
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/
Postat av: MM

Dom är ju väldens goaste barn! Kramar till dom från mig!

2010-03-25 @ 11:44:41
Postat av: Mona

Ja goiga o härliga ungar har vi!

2010-03-26 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0