Slut...

En galen arbetsvecka är över. Känns bra att få lite andrum från en kalender som är överbokad varje dag.

En konsekvens av lite mycket i kalendern blev att jag totalt hade missat att jag lovat att vicka på ett cykelpass igår. Mycket pinsamt... :-( Nåväl, gjort är gjort och jag hoppas att jag blir förlåten.

Helgen känns däremot ovanligt obokad. Ingen hockey eller annat bokat, om jag inte missat nått mer förstås...

Nu väntar lite matlagning för att sedan landa i soffan med tunga ögonlock.

För övrigt så vill jag att det vita helvetet som pryder kommunen ska försvinna nu! Fort som ögat innan lusten att ta tag i formen hinner försvinna...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Då kan jag genast trycka in två saker i kalendern som du eventuellt vill ta och lyssna på: barngospelkonsert i borgen kl 18 där klara är med och sjunger och jag kompar hela rasket. På söndag sjunger jag på södagsgudstjänsten i missionskyrkan kl 11 :) Förresten så behöver jag din hjälp med passet till på söndag, konsert står på schemat! Puss o kram

2010-03-26 @ 17:43:25
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0