Ups & downs...

Just nu har humöret nästan nått bottenläge, en dag på jobbet till trots.

Igår på väg hem missade jag ett rådjur med en decimeter. Tänkte tanken att det var tur, skönt och efterlängtat.

Vaknade bra mosig i morse. Förkyld och feberkänning. Funderade länge på om jag skulle stanna hemma. Valet blev till slut att åka till jobbet med en ambition att åka hem tidigare om kroppen inte blev piggare.

Dåligt beslut. Hinner inte mer än någon kilometer innan jag får en bil i sidan... Dessutom så var felet mitt eget. Förmildrande omständigheter är möjligen höga snövallar, blåst och snö och en bil med en färg som bara försvann i snöyran. Så jävla less på det mesta nu...

Ljuset i tunneln är kommande söndags "Vasaloppspass". Många deltagare som kommer kämpa i värmen på en spinningcykel under tiden som skidåkarna sliter i spåret.



Nästa veckas tur till Sälen är en annan ljusglimt som säkert gör att allt tungt känns lite lättare.

/T

Kommentarer
Postat av: Matilda

Pappa! Jättefin affisch, det där blir kul. Ta en titt på "till till" bara, tror det gick lite snabbt där :-) Skönt att du mår bra trots att bilen är lite knycklig.



Puss & Kram från Tokfia

2010-03-01 @ 20:38:48
URL: http://matildakarlsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0