Äntligen!

Det har varit dåligt med inspirationen en period. Det börjar vända nu, livet känns roligare. Det är vår, vår vår.

Tunga beslut har fattats och det känns bra. Aktiviteter som hör våren till har börjat. Kroppen svarar bra på träningen vilket gör att allt känns lättare. Den goa magen som varit mig sällskap under ett år är på väg att lämna mig till förmån för en piggare och gladare kropp.

I fredags fick jag dessutom ett litet lyckopiller i form av att uppleva bondetiden igen tack vara Matildas idé om att bli grisfarmare.

Jag upptäckte att klumpspettet blivit mycket tyngre de senaste 15 åren...




Matilda lärde sig att man stänger med stolp, inte med pinnar...









Insåg också att det är riktigt mysigt att utan stress fika. Fan vad jag kan sakna bondelivet ibland.



Att det blivt kul att cykla igen, springa och leva, gör att formkurvan rör sig ännu lite brantare uppåt.

 

Ser fram mot resten av sommaren, roliga cykellopp och andra aktiviteter, fiske, grisskit på stövlarna, cykling, mys med barnen och balans och glädje i mitt eget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0