Vemodigt

Ikväll skulle jag kört terminens sista inne-cykelpass på Frösan. Tyvärr blev det inställt igår pga för få anmälda. Troligen hade det varit lite annat intresse idag med tanke på vädret.

Jag vill iaf ta tillfället i akt och tacka alla mina deltagare för en riktigt rolig termin. Det är ni som gör att det funkar!

Mycket har hänt, Matilda har gästspelat, vi har haft Madonna på besök och vi har cyklat Vasaloppet. Jag kommer fortsätta minst en termin till och det kommer garanterat bjudas på fler skojiga överraskningar och samma engagemang i klasserna som tidigare. Hoppas vi alla ses till hösten!

Litet axplock från cykelsalen på Frösan:









 



 

 


Kommentarer
Postat av: Märta

Tackar för väldigt roligt och inspirerande ledarskap. Ses till hösten!

2010-05-27 @ 09:58:46
URL: http://martawillers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0