Så var det gjort.

Papperen är underskrivna, jag ser fram mot nya spännande utmaningar. Just idag är huvudet lite tungt, antar att det är effekter av omställningen som sker just nu. Mycket att tänka på, många tankar som snurrar, ibland oerhört rationella ibland totalt oväntade men väldigt kreativa.

Tiden på kabelfabriken blev ganska exakt 2½ år. En period i mitt liv som jag lärde känna ett antal personer som berört mig massor.

Jag har aldrig någonsin tidigare varit del av en grupp människor som är så olika men som samtidigt fungerat så oerhört bra tillsammans. En grupp på 10 personer som är mer eller mindre knasiga och alldeles fantastiska. Högt till tak, käftsmällar och en grymt skön dynamik.

Ett stort tack till teknikerna, mekanikerna och elektrikerna på Process engineering för att de gjort de senaste åren i mitt liv mycket minnesvärda.

Agendan för iaf den närmaste månaden är klar och det känns bra. Jag har massor att göra. Massor av positiva minnen och framtidstro gör livet lätt att leva.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0