Men va fan...

Vi kom för en liten stund sedan på den briljanta idén att väga Foxi. Utan att tänka mig för så hoppade jag upp på badrumsvågen med Foxi i famnen...



Vågen visade Hiskeliga 87 kilo, drygt... Jag började ana oråd direkt... Hur jag än försökte vara positiv så blev det en orimlig tanke att den lilla Terriern skulle väga 10-12 kilo...

Det gjorde hon inte heller... 



Uppenbarligen har det en viss effekt på formen att må bra. Imorgon blir det dubbla eller kanske trippla träningspass. Vispgrädden i maten ikväll byts mot "light" och bastun ska invigas. 

Å andra sidan är ju rund också en form, en form så god som någon... :) 

Vi ses på Frösan imorgon! Innecykling 18.30. Det blir av naturliga skäl stenhårt!!!

/Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0