Premiär x 2

Kom på att jag aldrig skrev någon "rapport" om min debut som Multisportare. Jag överlevde! Utan att bli blöt dessutom. Ja ok, lite blöt om fötter och händer blev jag men jag lyckades iaf mot alla odds hålla mig kvar i kajaken under hela paddlingen... Att det gick långsamt jämfört med Scott och Jari var förväntat. Ska sanningen fram så gick det långsamt även jämfört med Henric och Patrick...

Hur som helst så gick det lite fortare på cyklingen, lyckades trampa ikapp och förbi två av dem som var framför. Löpningen funkade ok och jag slutade på en i mina ögon hedrande tredjeplats bakom Scott och Jari. :-)

Multisport i mitt lugna tempo gav definitivt mersmak! Det var också grymt kul och inspirerande att se Scott och Jari. Fasiken vad genomtränade de är. Bra på allt! Jag vill mer... En kajak står högt på önskelistan för nästa år.

Multisport365 Challenge Öregrund 2010 - Part 1

Barlast eller inte är frågan...


Banchefen har genomgång.


Lätt nervig, var inte alls på badhumör...


In till land igen för hetsjustering av fotstöden...


Wow! Trea i starten! Den platsen ändrades snabbt...


Scott Cole, snabb som bara den...


Jari jagar Scott.


Jag jagar i min egen takt längst bak... :-)


Stilstudie av Jari. Notera hans kajak, eller Surfski om man ska vara noga.


Scott vid växling som ledare.


Jari växlar som god tvåa.


Han inte bara ser snabb ut, han är snabb också...


Jag växlar som femte (sista) man. Mjölksyra i varje liten muskel...






Äntligen dags att cykla... :-)


De som hade skorna på sig under paddlingen var smarta...






Jari har strax cyklat klart. Fortfarande tvåa.




Löpsträckan återstår. Den rutinerade kastar handsken vid växlingen. Jag fick svettas...


Strax växling, numera på tredjeplats. :-)




Cykelbilden får avsluta Part 1.

Ikväll är det terminsstart för cyklingen inne på Frösan. 18.30 är tiden som gäller. Hoppas det är några som vill träna bort resterna av en fin sommar... :-)

Musiken som spelas är följande:


The Night Is Still Young - Billy Joel 82

Burn you up, burn you down - Peter Gabriel 96

Head First - Goldfrapp 98

Memories [Ft. Kid Cudi] - David Guetta 130

Walking On A Dream - Empire of the Sun 130

Tiger By My Side - Empire of the Sun 136

Paper Gangsta - Lady GaGa 98

I Hate This - Nadirah "Nadz" Seid 100

Tainted Love - Soft Cell 144

Tainted Love - Marilyn Manson 144

American Bad Ass - Kid Rock 92

Personal Jesus - Marilyn Manson 130

Personal Jesus - Depeche Mode 130

I Have The Touch - Peter Gabriel 91

It's The Way You Love Me [Ft. Kelly Rowland] - David Guetta 128

One Love [Ft. Estelle] - David Guetta 126

I Wanna Go Crazy [Ft. Will.I.Am] - David Guetta 128

We Are The Champions (Extended Mix) - Robbie Williams 91

The World - Empire of the Sun 100

Without You - Empire of the Sun 105

New York State of Mind - Billy Joel 122


Varmt välkomna!

/Tobbe


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gu va roligt!!!

2010-09-06 @ 09:03:05
URL: http://wellnessbyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0