Helgen i sammandrag

Fredagen behövdes som tidigare nämnts för vila. Har nog sällan uppskattat Uppsala så mycket. Lite spring och mycket lugn. Hittade dessutom vad som just då såg ut att vara min drömcykel, ja iaf om man drömmer realistiskt.



Det blev ibland ganska uppenbart vem som låg på kaloriminus.



Lördagen blev pysseldag. Varmt och skönt väder gjorde att det verkade som ett bra alternativ. Innan kvällen blåste det upp till storm vilket helt tog bort lusten att göra den planerade cykelturen. Rodelträning blev ett toppenalternativ istället.



Nina är duktig på att googla, vilket ledde till att drömcykeln från i fredags degraderades till att bli ett dåligt alternativ.

När vi idag for till Sollentuna och hämtade upp Jari (svåger) för att sedan flanera lite i Täby så blev jag övertygad då jag såg denna... :)



Appropå skyltar så fick jag inspiration till en att sätta ovanför vår garageport också. Den kommer kanske modifieras något...



Den här söndagen har varit toppen och avslutades efter Stockholmsresan på allra bästa sätt. En tur i skogen med Nina, mat och Slumdog millionaire. Att garaget blivit trängre pga av två nya invånare är bara trevligt, finns det hjärterum finns det... Just det faktum att garaget fått nya invånare kommer avhandlas lite mer i detalj när vi lärt känna dem lite bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0