Blåst blåst blåst...

Dagens pass på asfalt blev till Gimo för att hämta Patrick och sedan hem igen.

Mitt minne sviker mig kanske men inte fasen blåste det så här mycket för 10 år sedan.

Cykling är jätteroligt, men de pass där det diffar 8 km/h beroende på vindriktningen kan jag vara utan. Å andra sidan så var det perfekt just idag med tanke på föregående inlägg. Ett ypperligt tillfälle att testa och optimera sin aeroposition. Det funkade bra, tills Patrick spelade trött och lastade över sin gigantiska ryggsäck på min lilla rygg. Ingen fara tänkte jag, ryggsäcksbäraren ligger på rulle, nix pix... Efter avslutat pass så var P jätteglad över att ryggsäcken skapade en jättehärlig slipstream, grrr... :)

Klart frestad att köra en Finn Fem Fel på min gode vän som hämnd...


Lite senare kommer en uppdatering av kvällens meck och mat också.

/Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0