En lång dag...

Den här dagen kommer jag att minnas länge... Nu har jag i och för sig ända sedan 1973 haft en relation med just den 26:e maj eftersom min lillasyster Anna föddes då, stort grattis syrran!

Jag måste förresten dela med mig av en rolig sak som hände i Gimo när jag var på väg hem från Solna.



Farbrorn var inte på väg över vägen utan promenerade längs med mittlinjen i lugn och fin takt. Så lugn takt att jag efter att den oemotståndliga bilden tagits tvingades köra om honom på fel sida. Han borde kanske haft en Rullator i kolfiber...

Väl hemma igen så blev det en snabb kopp kaffe med de stressade mäklarna på Fastighetsbyrån för att fira. Trivsamt!

Under kvällen skulle sedan både en snabbvisit på Elins skola och födelsedagsfirande hos syrran hinnas med. Det verkade snärjigt redan från början och med 45 minuters försening till första aktiviteten pga jobb så blev det hetsigt, men bra! Båda aktiviteterna flöt fint och vi har nu landat i soffan efter en lång, stressig och rolig dag.

Ögonlocken på mig är tunga fast huvudet känns som om det skulle vilja vara vaket hela natten. Ninas ögonlock är också tunga fast hennes huvud verkar vilja sova. :)

Kanske är Nina tröttare än mig pga av kvällens idrottsaktiviteter...

  

Japp! Jag tror hon träffade alla målen med ett skott!



Imorgon väntar en viktig del i cykelskolan och ett pass i skogen, bland annat.

/Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0