Just ja...

Kanske värt att nämna att jag i helgen deltog i mitt livs andra springlopp... Stadsloppet i Östhammar! Pressen var naturligtvis stor eftersom alla i stan naturligtvis sitter och kollar tider på nätet efter målgång.

Nu är ju inte jag någon springpojke så jag bryr mig inte nämnvärt, men iaf... :)

Nöjd med tiden och placeringen blev jag, dessutom försvarade Jari familjehedern med en fjärdeplats!



Jari nära prispallen. Kul också att gamla Habiakollegan Anders knep andraplatsen!



Johanna administrerade JOKABS alla lag med den äran!



"Gamla" Lotta sprang också!



Rille ser stark ut!



Meldgaard den yngre.



Medeldistanslår... ;)



Trötter



Det var årets springning det. Nästa gång fokuserar vi på cykling igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0