Mjukstart...

Jag antydde ju att det kanske skulle bli en comeback i bloggandet igen. Har funderat lite och kommit fram till att det nog skulle vara skoj att faktiskt dela med mig lite av min vardag igen. Kanske inte för att den intresserar så många utan mer för att det blir lite av en dagbok för mig själv. Musiken på spinningen verkar iaf intressera en del och den servicen kan jag enklast ge här eftersom det trots allt finns människor fortfarande som inte har Facebook... :)



Just idag ägnar jag min tid åt att sitta inne vid datorn. Detta trots att utsikten och temperaturen lockar nästan outhärdligt mycket.



Anledningen till datorknappandet är att jobbsökningen har hettat till och jag har dels en hemuppgift att lösa samt en test. Puh...

Åter till jobbandet. Återkommer med lite referat om våren när jag hinner.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0