Solen

är tillbaka, tyvärr så är vinden det också! Just idag gör det inte så mycket eftersom jag tror på medvind just nu...

Såg förresten att posten har några riktigt coola frimärken nu. Funderar starkt på att ha detta som brevhuvud i mina mail.



Ska passa på att fördjupa stilskolan för cyklister lite snabbt också. Bilderna nedan visar hur man absolut inte får se ut.





Intresset för cykling verkar öka varje vecka i vår vackra lilla stad. Jag är dock fortfarande ytterst tveksam till om Östhammar är redo för samma insats för miljön som görs i San Fransisco...





Nu väntar en tur i vinden, när jag är tillbaka så ska vi lära oss att sitta rätt, på en cykel som står still. :)

/Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

När jag ser bilderna på vaderna med kedjemärken förstår jag varför du har rakade ben :)

2011-05-23 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0